okładka

Siła nawyku : dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Duhigg, Charles, Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata Tłumaczenie, Dom Wydawniczy PWN

Rok wydania: cop. 2013.

Zachowanie psychologia., Zwyczaje, Zachowanie psychologia., Poradniki, Poradniki.

dostępne:

1 z 1

Autor
Duhigg, Charles
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata Tłumaczenie
Dom Wydawniczy PWN
Tytuł
Siła nawyku : dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
ISBN
978-83-7705-270-9 (opr. miękka) zł 49,90
978-83-7705-273-0 (opr. twarda) : zł 49,90
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Dom Wydawniczy PWN,
Rok wydania
cop. 2013.
Objętość
422, [1] s. :
Rozmiary
21 cm.
UKD
316.6
Hasła przedmiotowe
Zachowanie psychologia.
Zwyczaje
Zachowanie psychologia.
Poradniki
Poradniki.
Informacje dodatkowe
Tyt. oryg.: "The power of habit" 2012.
Indeks. Indeks.
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Autor udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakul
020
%a 9788377052709
020
%a 9788377052730
080
%a 316.6
100
%a Duhigg, Charles
245
%a Siła nawyku : %b dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie /
260
%a Warszawa : %b Dom Wydawniczy PWN, %c cop. 2013.
300
%a 422, [1] s. : %b il. ;%b il. ; %c 21 cm.
500
%a Tyt. oryg.: "The power of habit" 2012.
504
%a Indeks.%a Indeks.
505
%a Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Autor udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakul
650
%a Zachowanie %x psychologia.
650
%a Zwyczaje
650
%a Zachowanie %x psychologia.
655
%a Poradniki
655
%a Poradniki.
700
%a Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata %e Tłumaczenie
710
%a Dom Wydawniczy PWN
920
%a 978-83-7705-270-9 (opr. miękka) zł 49,90
920
%a 978-83-7705-273-0 (opr. twarda) : zł 49,90

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 39331
Sygnatura: 159.9
Status: Do wypożyczenia
Termin zwrotu: 2024/07/08

Najczęściej wypożyczane